17 dagar kvaar

evelina här.

idag har jag spelat match mot ösk söder, vi vann med 5-0 och jag gjorde ett mål och en assist tror jag att det var.
imorgon är det skola, men jag skulle i stort sett kunna göra vad som helst för att få lov, jag orkar verkligen inte mer skola nu!
just det, igår fyllde ju emilia och michelle år, grattis på dom<3
igår var jag även hos sofia erssons familj och hade det trevligt, hahah.
nu har jag väl inte så mycket mer att skriva..
imorgon har jag o elliot förresten varit tillsammans i en månad:$
pusshej.


nu lägger jag bara in någon låt som jag tkr är bra, för att jag har tråkigt, heheh(a'
den har ju verkligen "jättenormal" musikvideo också, men aja..
låten är iallafall bra!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vädret Marieberg

RSS 2.0