julaftooon!!

hej alla, evelina här!

jag tänkte bara säga god jul till er alla,
hoppas att ni får den bästa julen man kan tänka sig!

appropå det, är det bara jag som tycker att man borde säga kul jul istället?
aja.. jag får bara sitta till klockan tolv idag, så jag kommer inte kunna blogga efter det..
jag kanske sitter en pytteliten stund innan jag går och lägger mig, jag får se.

vad tror ni att NI kommer att få?
eller vad har ni redan fått?

skriv gärna, det uppskattas:)

god jul&gott nytt år på er alla.


Kommentarer
Postat av: Flippan

Vill du tjäna pengar på din blogg?

kontakta mig, läs mer på min blogg!



Mvh//Flippan

2009-12-24 @ 10:12:53
URL: http://flippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vädret Marieberg

RSS 2.0