lalalaaa..

evelina här igen!

julen kommer närmare och närmare..
nu är det ungefär bara en och en halv timme kvar så är det julafton!

dagen har varit bra! först åkte man till skolan med några och gav presenter o sånt.
tack så jättemycket alla, det var jättefint!
nu har jag tagit kort i ungefär två timmar men nej, det vill inte bli några bra..
irriterande.
jaja, nu ska jag gå och kolla lite på tv, men vi hörs!

kram på er alla!



sakerna som jag fick idag!
(
hoppas verkligen att jag inte glömde något..)


Kommentarer
Postat av: b.esa

vill du tjäna pengar på din blogg?

bli medlem på bannern som finns på min sida så kan du börja tjäna.

ha de bra,

fin blogg btw.

2009-12-23 @ 22:26:31
URL: http://beesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vädret Marieberg

RSS 2.0