saknaden är enorm!

hejsan allihopa, evelina här.

jag tänkte bara säga att jag saknar matilda enormt mycket
och att jag vill att hon ska komma hem :((
jag tror inte att du förstår hur mycket jag älskar dig bästavän <3
hoppas du har det bra i cypern!

skolan idag har varit ganska bra.
vi fick dock ett oförberett prov, heheheh..
ni kan ju tänka mig hur dt gick för mig?
men david och emilia är bra roliga ;)
välkommen till dr. nyllet. :$
hahah, iallafall..
nu ska jag gå o träna till spanskaprov -.-
pusss på alla söta,

/ evelina


är inte vi lika varandra? :$$  bilden är ihopsatt för dom som är lite tröga o inte förstod det :D <3

är vi inte lika varandra? :$$
fast matilda är 10000 gånger så söt
och min hand är ivägen på bilden -.-
aja, för er som är lite tröga så är bilden
ihopsatt bara så ni vet det :D <3

Kommentarer
Postat av: SOFIIA ERSSON U KNOW EVE<3333333

gulligggt<333333333333333333333

2009-10-14 @ 17:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vädret Marieberg

RSS 2.0